Interland voor de JO15-1

Op dinsdag 9 april 2023 werd er een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld tegen een voetbalteam uit Engeland. De wedstrijd werd begonnen met veel enthousiasme en was een oprechte ervaring voor iedereen op het veld. Voorafgaand aan de wedstrijd werd een leuke foto gemaakt met alle spelers en een S.V. Panningen sjaal. De spelers van de William Howard School waren erg gretig in de eerste paar minuten van de wedstrijd en kwamen terecht op voorsprong. Na de voorsprong ging het aardig gelijk op maar waren het toch de Engelsen die steeds erg gevaarlijk waren. Na de rust kwam ook PEC steeds gevaarlijk voor het doel, maar een goal bleef uit. Inmiddels stond het 0-3 en was het Daan Schmidt die zorgde voor de goal voor PEC. De Engelsen kwamen nog een paar keer goed voor de goal en scoorden ook. Eindstand 1-5.

Zowel de spelers van PEC’20 als zeker ook de spelers van de William Howard School hebben een superleuke ervaring opgedaan door een speciale wedstrijd te spelen op deze dinsdagavond! Dank voor de organisatie en we hopen de Engelsen graag nog een keer terug te zien!