Ledenvergaderingen SV Panningen en SV Egchel besluiten tot fusie!

Op donderdag 29 februari jongstleden vonden de bijzondere ledenvergaderingen plaats van SV Panningen en SV Egchel over het voornemen tot fusie  van beide verenigingen. In overgrote meerderheid hebben de beide ledenvergaderingen voor de fusie gestemd, waardoor nu niets meer in de weg staat van het fuseren van beide verenigingen met ingang van het komende seizoen. Dan zullen SV Panningen en SV Egchel voortaan samen door het leven gaan als PEC’20. Voor de mensen die al jarenlang betrokken zijn bij het fusietraject en bij SJO PEC’20 een hele mooie opsteker!

De komende maanden zullen alle nodige voorbereidingen getroffen gaan worden om de beide verenigingen te laten samengaan en zal een nieuwe bestuurlijke organisatie opgezet gaan worden waarin mensen van beide verenigingen goed vertegenwoordigd zijn. Ook zal het traject met de Gemeente Peel & Maas voortgezet worden om Sportpark Panningen-Noord, voorlopig gezien als tijdelijke locatie, op de korte termijn geheel geschikt te krijgen voor de nieuwe fusievereniging.

Namens de besturen van SV Panningen & SV Egchel