Fijne feestdagen en een gezond en sportief 2024!

Beste leden, vrijwilligers, sponsoren en supporters,

De laatste wedstrijden van 2023 zijn gespeeld. Heel even rust op de groene velden en tijd voor de feestdagen.
Ons sportpark zal voor wedstrijden en trainingen gesloten zijn van zaterdag 23 december tot en met vrijdag 5 januari.
Zaterdag 6 januari zal vanaf 19.30 uur de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie weer plaatsvinden in onze kantine op Panningen-Noord.
Met uiteraard weer een een korte terugblik en een kijkje vooruit naar het nieuwe jaar, wij hopen op jullie aanwezigheid om samen te proosten.

Graag willen wij iedereen danken voor zijn of haar inzet afgelopen jaar! En hopelijk kunnen we ook weer op jullie rekenen in het nieuwe jaar.
Tot slot wensen wij iedereen hele fijne feestdagen en alvast een gelukkig, gezond en sportief 2024!

Met sportieve groet,
Bestuur SV Panningen en PEC’20