Roy Schijven nieuwe hoofdtrainer!

SV Panningen is zeer verheugd om bekend te mogen maken dat met ingang van het nieuwe seizoen Roy Schijven de nieuwe hoofdtrainer is! Roy is natuurlijk bij iedere Kepèlse bekend en behoeft als oud-speler van ons vaandelteam uiteraard geen nadere introductie. Roy timmert inmiddels ook al vele jaren aan de weg als hoofdtrainer, waarvan de laatste vijf seizoenen bij MMC uit Weert. Ook is Roy momenteel actief als jeugdtrainer bij de JO-12 (1) van onze SJO PEC’20.

Roy wil over zijn terugkeer op het oude nest als hoofdtrainer graag het volgende kwijt:

“Ik ben verheugd om volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer te zijn in Panningen. Als eigen jongen van de club is het een eer om het 1e elftal te mogen trainen.
Na een aantal goede gesprekken met de technische commissie voelt dit als het juiste moment om aan de slag te gaan als trainer van het 1e elftal. Ik heb er zin in om het stokje van Naard over te nemen en er samen met de technische staf en de spelersgroep iets moois van te maken!”

Ervan uitgaande dat definitief tot een fusie besloten wordt begin volgend jaar, wordt Roy de eerste hoofdtrainer van de nieuwe fusievereniging PEC’20! Het bestuur en de Senioren Technische Commissie kijken in ieder geval uit naar een fijne samenwerking!

Namens het bestuur en de Senioren Technische Commissie