Hoofdtrainer Naard Vaes en keeperstrainer Ruud Meulen stoppen aan het eind van het seizoen bij SV Panningen

Na drie mooie seizoenen, met als absoluut hoogtepunt de titel in de 4e klasse D in het seizoen 2022-2023, zal hoofdtrainer Naard Vaes SV Panningen aan het eind van dit seizoen gaan verlaten. Beide partijen zijn in goed overleg tot dit besluit gekomen. Naard wil hier zelf het volgende over kwijt.

Na een periode van bijna drie jaar als hoofdtrainer van SV Panningen, is het voor mij tijd om afscheid te gaan nemen van deze mooie club. Ik heb mogen werken met een geweldige groep en een super staf met wie ik onder andere een fantastisch kampioenschap heb mogen beleven. Met veel pijn in mijn hart neem ik afscheid, maar het is goed dat er een trainer gaat komen met nieuwe ideeën en frisse energie. Ik wil de spelersgroep, staf, supporters – eigenlijk heel SV Panningen – hartelijk danken voor de nog altijd geweldige tijd en zeer prettige samenwerking, ook namens mijn vriendin Maartje. Kèpel, groen-wit, zit inmiddels in mijn bloed. We gaan dit seizoen alles op alles zetten om ons in de derde klasse te handhaven.
Dank voor alles en heel veel succes in de toekomst.

Naard Vaes

Ook de keeperstrainer Ruud Meulen vertrekt aan het eind van dit seizoen bij SV Panningen, en wil ook graag enkele woorden delen in verband met zijn afscheid.

Het waren 3 schitterende jaren in ’t schoeëne kêpel!! Een vereniging waar de eigen jeugd de toekomst heeft. Dit heb ik als keeperstrainer mogen ervaren met de talenten die ze op keepersvlak hebben rondlopen.
Na eerst 2 seizoenen bij ook de Greun Witte van Eindse Boys was dit een prachtige stap voorwaarts. Beej de Greun Witte Familie van Panningen, een periode waar ik met mooie herinneringen op terug kan kijken. Periodetitels en een kampioenschap met een fantastische groep. We gaan er ook nog een mooi laatste seizoen van maken.
Speciaal woordje van dank aan Sjaakie de Bruijn, een clubman in hart en nieren die dag en nacht voor de selectie klaar staat, en hoofdtrainer Naard Vaas voor de vriendschap en super samenwerking.

Bedanktj vör de schoeën jaore!

Ruud Meulen

De Senioren Technische Commissie en het bestuur is beide heren zeer erkentelijk voor hun inzet voor de vereniging, en wenst hen het beste toe voor wat de toekomst te brengen heeft. Naar aanleiding van het vertrek van beide trainers zal de Senioren Technische Commissie aan de slag gaan met de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer en keeperstrainer. Geïnteresseerden voor deze vacante posities kunnen een mail (met motivatiebrief en CV) opsturen naar: stc@svpanningen.nl.

Namens het bestuur en de senioren technische commissie.