Rob Landsbergen overleden

Afgelopen week ontvingen wij het trieste nieuws dat oud speler en trainer van onze club Rob Landsbergen op 62-jarige leeftijd is overleden.

Rob Landsbergen speelde in zijn jeugdjaren voor het Helmondse MULO. Op achttienjarige leeftijd vertrok hij naar het grote PSV waar hij zes seizoenen lang speelde. Na zijn tijd bij PSV kwam Rob vervolgens ook nog uit voor Hyundai (Zuid Korea), NAC en Helmond Sport. In 1990 beëindigde  Rob zijn carrière als profvoetballer en ging hij als amateurvoetballer spelen bij DBS. Landsbergen sluit zijn voetbalcarrière in 1993 bij SV Panningen af en ging verder als trainer in het amateurvoetbal.

Na 5 jaar hoofdtrainer te zijn geweest rond de eeuwwisseling in de hoogtijdagen van SV Panningen in de hoofdklasse en een kort uitstapje bij Gemert ging Landsbergen in 2004 aan de slag bij de amateurs van PSV. Daar kende hij in zijn vijfjarig dienstverband veel successen.  Na het behalen van enkele periodetitels werd hij in 2008 kampioen en promoveerde hij met PSV/av naar de eerste klasse. Het seizoen er op werd promotie naar de hoofdklasse op een haar na gemist. Hij keerde nogmaals terug bij Panningen voor een periode van 2 jaar.

Rob leed aan de slopende ziekte Alzheimer, een strijd die hij uiteindelijk niet kon winnen.

Wij wensen zijn familie en vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies.

Groen-witte groet,
Bestuur en leden SV Panningen, SC Knuurke en VVSVP