JO9-2 van sjo PEC’20 op dreef

Na opeenvolgend Baarlo (19-0), Belfeldia (11-4), en DES Swalmen (13-3)  met ruime cijfers verslagen te hebben stond vandaag een lastige uitwedstrijd in en tegen Kessel op het programma. De kids waren op en top gemotiveerd omdat sommige spelers dit team nog goed kende van het afgelopen seizoen. Toen ging het gelijk op.

Het veld in Kessel was breder dan het lang was maar dat even terzijde. Zo kon er in ieder geval mooi over de vleugels gespeeld worden 😄.

PEC’20 kreeg de 1ste kans van de wedstrijd met een harde knal van Tren op de lat. De eerste minuten waren dan ook voor PEC’20. Kessel herpakte zich en beet fel van zich af en kreeg binnen 2 minuten 2 doelpunten van ons cadeau….2-0. PEC maakte het spel maar Kessel was efficiënter….voor rust zelfs de 3-0.

Na de peptalk en ranja liet PEC’20 zien veerkracht te hebben en kwam knap terug tot 3-3. Het was en bleef lang spannend😰. Met veel inzet….goed verdedigend werk (Orges, Gies en Adam) en solide keeperswerk van Lucas stonden we als een blok. Door vervolgens prachtige uitgespeelde doelpunten (door mooie assists van Vic en Ilkay op Tren en Semih) liepen we verdiend uit naar 3-7 (Semi had het op zijn heupen 3x…koste trainer Roel een chips 😋 traktatie). Kessel gaf niet op en deed nog wat terug maar dat mocht de pret niet drukken. Een dik verdiende uitoverwinning. Einduitslag 4-7.

Klasse teamwork jongens, goed gewerkt en netjes gevoetbald!