Jan Wilms Pédje

Afgelopen zondag heeft de club “supervrijwilliger” Jan Wilms in het zonnetje gezet vanwege zijn enorme staat van dienst voor de club. Voorzitter Peter Wulms richtte voor de derby tegen Helden een woord van dank aan Jan. Onder toeziend oog van zijn vrouw Truus en zijn hele familie passeerde een hele lijst van vrijwilligerstaken die Jan voor de club heeft uitgevoerd de revue. En eigenlijk was de simpele conclusie dat Jan er altijd was!

Hieronder een opsomming van taken die we, samen met zijn familie konden bedenken, en dan zullen we ongetwijfeld zaken vergeten….
* senioren teams begeleid, (verzorger)
* grensrechter
* jeugdvoorzitter, Jeugd SV Panningen
* bestuurslid van SV Panningen
* verzorger, leider van A1 en andere jeugdteams
* ontvangen van de jeugdteams op zaterdagochtend voor de wedstrijd
* kantinediensten draaien en onderhouden (beheerder)
* kleedlokalen poetsen
* beheer van materialen, controle ed.
* velden onderhouden
* na pensioen vele ochtenden met andere vrijwilligers de accommodatie verzorgen/ onderhouden
* entree innen bij de thuiswedstrijd van Panningen 1
* hard meegewerkt aan de eerste verbouwing van de vorige kantine, de uitslaande brand was dan ook een flinke domper, die er flink inhakte
* vele shirts mee naar huis genomen die door mam weer fris werden gewassen

Helaas kan Jan vanwege zijn verslechterde gezondheid niet meer de taken uitvoeren zoals hij dat altijd heeft gedaan.
Als dank voor alles wat Jan voor de club heeft gedaan, wordt het pad van de ingang naar de kantine op sportpark Panningen-Noord omgedoopt tot het “Jan Wilms Pédje”. En uiteraard is het straatnaambordje in een groene kleur uitgevoerd. Nogmaals, Jan heel erg bedankt!!