Uitnodiging fietstocht

Beste mensen,

Het nieuwe voetbalseizoen staat weer voor de deur en om dit een goede sportieve start te geven organiseren de Vrienden van SV. Panningen en Supportersclub Knuurke een fietstocht.
Deze staat gepland op zaterdagmiddag 3 september a.s. vanuit de kantine op sportpark Panningen-Noord. Het vertrek is tussen 13.00u. en 14.00u. in kleine door jullie zelf samengestelde groepjes. Er is een mooie tocht van ca. 35 km. uitgezet met voldoende horecagelegenheden om een eventuele pauze in te lassen.
De tocht eindigt weer bij onze kantine alwaar gezorgd zal worden voor de inwendige mens en zoals gebruikelijk ontvangen de leden van de Vrienden van SV. Panningen alsook de leden van SC. Knuurke weer een aantal consumptiepenningen.
Er wordt geen eigen bijdrage gevraagd en iedereen ook niet leden zijn van harte welkom aan deze tocht deel te nemen. Als je besluit niet mee te fietsen maar toch wilt komen voor een drankje en hapje ben je uiteraard van harte welkom.

Om het aantal deelnemers goed in te kunnen schatten vragen we jullie je op te geven, dit kan bij:
Ves Meulemans e-mail: s.meulmans@home.nl
Dave van den Beucken e-mail: davevdbeucken@hotmail.com app: 0640355566
Thijs Vanmaris e-mail: t.vanmaris@svpanningen.nl app: 06-29574729

We hopen dat zich voldoende mensen opgeven zodat we er samen weer een leuke activiteit van maken.

Met vriendelijke en sportieve groen-witte groet,
SC Knuurke
Vrienden van SV. Panningen