Diensten veteranen verzilverd

Afgelopen zaterdag mochten de veteranen aantreden tegen SV Blerick, maar het was een bijzondere wedstrijd. De twee diensten die de veteranen hadden aangeboden tijdens de dienstenveiling van “Help SV Panningen uit de brand” werden verzilverd.

Patrick Steeghs mocht als trainer/coach fungeren en Rick Daniels mocht deze wedstrijd meespelen als captain. Beide heren mochten na de wedstrijd ook aansluiten voor de derde helft en de feestavond. Ondanks dat Panningen wat meer balbezit had werden er nauwelijks grote kansen gecreëerd en dit resulteerde in een 0-0 ruststand. De wissels van de kersverse coach moesten in de tweede helft voor de ommekeer zorgen maar dat lukt helaas niet op het lastig te bespelen veld. Blerick kwam snel na rust op 0-1 door een prachtig schot in de kruising en in de slotfase werd het nog 0-2 door wederom een mooi doelpunten van de gasten. Helaas, de eerste 2 helften lukte het net niet, de derde daarentegen duurde het langst en was ook de beste helft. Na wat pizza’s in de kantine was de bodem gelegd en ging het richting café Tinus voor de feestavond. De organisatie had kosten nog moeite gespaard en een heuse “veteranen pubquiz” in elkaar gezet. De twee gasten Patrick en Rick genoten met volle teugen van hun aanwezigheid op deze zeer gezellige avond. Het waren dan ook de kleine uurtjes dat de laatsten huiswaarts gingen.