Update herbouw accommodatie

Beste leden, vrijwilligers, vrienden, sponsoren en supporters,

In de vorige update konden we nog zeggen dat we blij waren dat er weer publiek langs de velden staat. Hoe anders is het nu ruim een maand later, helaas weer zonder publiek gezien de nieuwe coronamaatregelen. Laten we het positief bekijken, we kunnen in ieder geval (voorlopig?) blijven voetballen!

Wat we ook positief bekijken is de herbouw van onze accommodatie. Degenen die de laatste weken nog op “Noord” zijn geweest hebben met eigen ogen kunnen zien dat er al veel werk is verzet. We zijn blij met alle partijen die ons in deze drukke tijden in de bouw helpen om alles weer z.s.m. operationeel te krijgen. Ook zijn we trots op alle vrijwilligers die namens de club de handjes uit de mouwen steken, mooi om te zien!

Helaas loopt met name de veldverlichting en het warme water nog wat vertraging op doordat de nutsbedrijven de planning gewijzigd hebben, balen, maar niets aan te doen helaas. Zoals het er nu uitziet zullen eind deze maand de kleedlokalen klaar zijn voor gebruik en kunnen ook de kleedlokalen achter de tribune weer worden voorzien van warm water. Ook de veldverlichting zou dan moeten werken, waardoor we in ieder geval weer lekker kunnen voetballen en douchen in de donkere koude wintermaanden.

Vervolgens zijn de overige ruimtes aan de beurt zoals kantine, keuken, opslag en toiletten. De eerste sloopwerkzaamheden daarvan zijn overigens ook al afgerond en daar wordt voortvarend mee verder gegaan. Om al uitspraken te doen over de planning van de overige werkzaamheden is het wat te vroeg. Maar we doen er als club, samen met een fantastische groep leveranciers en vrijwilligers, alles aan om de herbouw z.s.m. te realiseren. Ondanks dat we nog niet zover zijn wordt er zelfs al druk overlegd over de inrichting van de diverse ruimtes om er zo weer een prachtige accommodatie van te maken.

Overigens kunnen we ons nog prima redden met de “feesttent” aan de achterzijde van het gebouw. Helaas is het door Corona ook niet meer zo makkelijk om er een feestje van te maken en dienen we ons als club ook netjes aan de geldende maatregelen te houden. Eigenlijk wilden we ook de ledenvergadering in november / december houden, echter is dit ook weer afhankelijk van de actuele coronamaatregelen. Zodra het mogelijk is plaatsen we een uitnodiging voor de ledenvergadering op de website.

Tot slot, we kunnen komende weken wellicht nog een keer wat hulp gebruiken. Mocht je zin en tijd hebben om (met je team) een keer te helpen, meld je alvast bij onze voorzitter Peter Wulms (06-54235814 of p.wulms@home.nl). In overleg wordt dan bekeken wanneer welke werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden. Wij zijn iedereen die wil helpen uiteraard alvast zeer dankbaar!

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn naar aanleiding van de brand of overige zaken neem gerust contact op met onze secretaris Mark Daniels (06-42152454 of secretaris@svpanningen.nl).

Met sportieve groet,
Bestuur SV Panningen