Contributie nieuws

Best lid, geachte ouder of verzorger,

Het nieuwe seizoen is alweer begonnen en de eerste oefen- en (beker)competitiewedstrijden zijn weer gespeeld. Mooi om te zien dat er weer volop activiteit is op het sportpark. Net als alle andere jaren hoort het erbij dat leden contributie betalen voor hun lidmaatschap van onze club.

Wanneer u reeds een doorlopende machtiging voor de contributie heeft ingevuld hoeft u dit jaar niets te doen wat betreft de contributie.
In de laatste week van september (week 39) wordt de contributie van het nieuwe seizoen 2023-2024 automatisch van uw bankrekening afgeschreven.
De mensen die geen doorlopende machtiging hebben ingevuld ontvangen persoonlijk bericht.

Mocht u nog wijzigingen in uw adresgegevens of banknummer door willen geven dan kan dat via onderstaand mailadres.
Wilt u de nieuwe contributietarieven voor het seizoen 2023-2024 nog eens bekijken, klik dan hier.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn naar aanleiding van deze mededeling dan horen wij dat graag.
Tot slot wensen wij u een leuk, gezellig en vooral sportief voetbalseizoen 2023-2024 toe.

Met vriendelijke sportgroeten,

Namens het bestuur van Sportvereniging Panningen,