Nieuws SJO PEC’20!

Eindelijk komt er weer activiteit op de voetbalvelden, de jeugd is namelijk gestart met de Regiocup en hopelijk is dit een voorbode van een nieuw “normaal” seizoen. Als club hebben we natuurlijk niet stilgezeten en achter de schermen is hard gewerkt aan volgend seizoen als de jeugdafdelingen van Egchel en Panningen verder gaan onder de naam SJO PEC’20.

Graag hadden we het een en ander aan iedereen gepresenteerd middels een gezellige seizoensafsluiting, maar dat is gezien de huidige maatregelen niet mogelijk. Ook speelt de jeugd dus de Regiocup waardoor de zaterdagen in juni reeds ingevuld zijn. Het idee is om in plaats van een afsluiting een spetterende
seizoensopening te organiseren en wel (onder voorbehoud) op zaterdag 11 september!

Zoals iedereen inmiddels weet krijgen we een prachtig nieuw tenue bij aanvang van het nieuwe seizoen. De tenues zijn inmiddels in bestelling zodat iedereen er tzt weer top uitziet. Dit kan natuurlijk niet zonder alle sponsoren die dit mogelijk hebben gemaakt. De bedoeling is uiteraard dat we deze sponsoren nog allemaal persoonlijk bedanken, maar middels deze weg willen wij aan alle sponsoren toch alvast een woord van dank uitspreken. Tevens willen wij via deze weg het heugelijke nieuws bekend maken dat we naast de diverse tenue sponsoren, een hoofdsponsor voor onze jeugdafdeling SJO PEC’20 hebben vastgelegd.
Daniels Traprenovatie uit Meijel zal komende jaren als hoofdsponsor van de jeugdafdeling door het leven gaan, beide partijen zijn verheugd om dit nieuws wereldkundig te maken! Uiteraard zijn wij als club Daniels Traprenovatie enorm dankbaar dat we elkaar gevonden hebben. Vanaf de eerste gesprekken was het gevoel dan ook erg goed. Zij zorgen er mede voor, naast de andere tenue sponsoren, dat wij er als jeugdafdeling representatief uitzien, zowel de teams als de begeleiding. Onze dank hiervoor .

Tot slot wensen wij iedereen nog een mooi slot van dit vreemde seizoen en alvast een fijne zomervakantie. Graag tot volgend seizoen op een van beide sportparken bij de wedstrijden van SJO PEC’20!