Twee nieuwe aanwinsten voor VVSVP!

Jaja, wederom 2 nieuwe leden bij deze mooie club. Welkom Ron Delissen en Mark Kessels bij de Vrienden van SV Panningen!

Voor slechts € 50,- per jaar ben je al lid van de Vrienden van SV Panningen, een enthousiaste gezellige groep die SV Panningen een warm hart toedraagt.
Met deze bijdrage steun je natuurlijk de club, maar de VVSVP zorgen er ook voor dat er regelmatig wat te doen is. Informatie hierover zal tijdig bekend gemaakt worden. Wist je trouwens dat je als Vriend van SV Panningen geen entree hoeft te betalen bij de thuiswedstrijden van ons vaandelteam!
Heb je interesse? Kijk eens hier voor meer informatie of neem contact op met Thijs Vanmaris (06-29574729 of t.vanmaris@svpanningen.nl).
Direct het aanmeldingsformulier downloaden kan via deze link. Hieronder nog enkele kiekjes van de meest recente leden.