Jeugd sjo PEC’20 goed vertegenwoordigd deze Vastelaovend

Zowel bij de Kuus oeht Kepèl als bij CV de Kemphazen zijn inmiddels alle (jeugd)prinsen, -prinses en adjudanten uitgeroepen. Bij beide verenigingen zijn weer een aantal voetballers van ons eigen PEC’20 vertegenwoordigd bij deze hoogheden. Zo zie je maar dat de Vastelaovend leeft binnen de verenigingen van Peel en Maas en voor allemaal geldt: Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!

Het complete jeugdtrio van de Kuus oeht Kepèl, prins Timo Peeters met zijn adjudanten Kess Jacobs en Finn Janssen zijn geen onbekenden bij PEC’20. Deze drie heren, die samen voorop zullen gaan, spelen allemaal in de JO12.

Samen gaan zij een feest maken van deze vastelaovend met de zeer toepasselijke spreuk:
Voetballe is oos laeve en auch mèt de Vastelaovend gaon wae alles gaeve!

De jeugdprins bij CV de Kemphazen is niemand minder dan Prins Luuk (Snijders), speler van onze JO12-1 die voorop gaat samen prinses Elin met de spreuk:
Effe neet blaoze of voetballe, dees daag gaon wae LOEI-HÈL KNALLE!

Namens de club ook nog felicitaties aan prins Giel I van de Kuus oeht Kepel en prins Guus I met adjudant Bas van CV de Kemphazen!
Geniet allemaal samen van de komende Vastelaovesperiode!