Jan Wilms overleden

Bedroefd hebben wij kennisgenomen van het overlijden van ons lid Jan Wilms.
Ruim 50 jaar lang was Jan lid van onze club en staat hij inmiddels bekend als “supervrijwilliger” vanwege de ontelbare vrijwilligerstaken die hij al die jaren heeft uitgevoerd. Jan was simpelweg altijd op de club en stond altijd klaar voor de club!
Helaas kon hij de laatste maanden vanwege zijn verslechterde gezondheid niet meer de taken uitvoeren zoals hij dat altijd had gedaan.
Afgelopen september is Jan nog in het zonnetje gezet vanwege zijn enorme staat van dienst voor de club.
Als dank voor alles wat Jan voor de club heeft gedaan, werd het pad van de ingang naar de kantine op sportpark Panningen-Noord omgedoopt tot het “Jan Wilms Pédje” met een prachtig groen straatnaambordje.

Wij wensen zijn vrouw Truus, kinderen en kleinkinderen, familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte met dit grote verlies. Binnen de groen-witte familie zal het ook een groot gemis zijn, maar we zullen nog vaak glimlachend terugkijken op al hetgeen Jan heeft betekend en waar we nog jarenlang de vruchten van mogen plukken.

Jan heel erg bedankt voor alles wat je voor onze club hebt betekend! Voor nu, rust zacht.

Bestuur en leden SV Panningen
Bestuur en leden supportersvereniging SC Knuurke