Kaboutervoetbal

Al vele jaren nemen enkele teams van sjo PEC’20 deel aan het kaboutervoetbal. Het kaboutervoetbal wordt georganiseerd door de verenigingen in de gemeente Peel en Maas. Het is geen landelijke of regionale organisatie van de KNVB.

De deelnemende verenigingen willen met het kaboutervoetbal bereiken dat kinderen van 5 jaar, kennismaken met het voetbal. Het doel is dan ook om de jongens en meisjes zoveel mogelijk te laten voetballen.
De wedstrijden worden gespeeld op een voetbalveld met lengte tussen 30 meter en breedte 20 meter. Er wordt gespeeld met 4 tegen 4 veldspelers (geen keepers). Er is geen maximum aan wisselspelers en er mag onbeperkt doorgewisseld worden. Jongens en meisjes die 5 jaar zijn, kunnen lid worden van SV Panningen om deel te nemen aan het kaboutervoetbal. Plezier staat bij deze wedstrijdjes op de eerste plaats!

Hieronder vind je het programma voor het voorjaar 2024 en via deze link ga je naar de pagina van de kabouters met daar nog meer informatie. Mochten er nog vragen zijn over het lidmaatschap of het formulier of wil je een keertje meetrainen kun je contact opnemen met Mark Daniels (06-42152454 of secretaris@svpanningen.nl)