Contributienieuws

Beste leden, vrijwilligers, vrienden, sponsoren en supporters,

Het nieuwe seizoen is alweer begonnen en de eerste oefen- en (beker)competitiewedstrijden zijn weer gespeeld. Mooi om te zien dat er weer volop activiteit is op het sportpark. Net als alle andere jaren hoort het erbij dat leden contributie betalen voor hun lidmaatschap van onze club.

Conform afspraak in de ledenvergaderingen afgelopen jaren zullen wij, net als andere jaren, de contributie indexeren met (een deel van) de “standaard indexatie”. Als club hebben we altijd gezegd dat, afhankelijk van hoe de club (financieel) zou overleven na de verschrikkelijke brand van 25 maart 2021, we ook nog zouden kijken naar een eventuele Coronacompensatie.

Gelukkig zijn we met hulp van de verzekering, sponsoren, de actie HSVPUDB en de vele vrijwilligersuren binnen een acceptabel bedrag gebleven om onze accommodatie op een prachtige manier te herbouwen. Langs deze weg willen wij graag nogmaals een groot woord van dank uitspreken aan iedereen die dit mede mogelijk heeft gemaakt op welke manier dan ook.

De “coronajaren” waren lastig voor de club, maar wellicht nog lastiger voor de (actieve) leden van onze vereniging. Velen onder ons hebben het spelletje moeten missen, als speler, trainer, supporter, sponsor, of op welke manier dan ook. De jeugd heeft gelukkig redelijk door kunnen voetballen gedurende deze periode, de senioren hebben het echter wat lastiger gehad en waren aan meer regels gebonden.

Daarom hebben we, mede gezien bovenstaand, dan ook besloten onze seniorenleden alsnog te compenseren voor de coronaperiode. De actieve seniorenleden van seizoen 2020-2021 die nu nog lid zijn krijgen dit seizoen een eenmalige coronakorting van € 50,- Hiermee hopen wij de groep die het meest getroffen is door alle maatregelen een passende compensatie te bieden.

Mocht je van deze compensatie af willen zien kun je dit voor 19 september kenbaar maken bij onze secretaris en zullen wij als club daar zeer dankbaar voor zijn!  Gegevens secretariaat: Mark Daniels, secretaris@svpanningen.nl of 06-42152454. Hier kun je ook terecht indien er nog overige vragen of opmerkingen zijn. Via deze link zijn de actuele contributietarieven voor het seizoen 2022-2023 te vinden. De contributie van dit seizoen zal in week 39 geïncasseerd worden bij diegenen die een machtiging hebben afgegeven.

Afgelopen 2 jaar hebben we als club moeilijke en zware tijden beleefd, maar er waren zeker ook lichtpunten, kijk maar naar onze jeugd, sjo PEC’20 is geboren. Een hele goede zaak aangezien het simpelweg een feit is dat degene die de jeugd heeft, de toekomst heeft! Kijk ook eens naar de saamhorigheid die, door Corona en een treurige gebeurtenis zoals de brand, versterkt is. Samen staan we sterk is een vaak gehoorde kreet, en dat is ook zeker gebleken afgelopen tijd!

Dank daarvoor aan iedereen met een groen, wit en oranje hart en wij wensen jullie allemaal een fantastisch en sportief seizoen toe!

Met sportieve groet,
Bestuur SV Panningen