Borussia Mönchengladbach wint Jorrit Hendrikx U11 Tournament

Afgelopen dagen was het genieten geblazen op de Panningse voetbalvelden. Zaterdag 4 en zondag 5 juni vond het Jorrit Hendrix U11 Tournament plaats. Een druk bezocht sportpark was het toneel voor de talentjes van de toekomst. Op de zaterdag was het stralend weer en konden toeschouwers in het zonnetje genieten van de prachtige wedstrijden. Ondanks dat de weergoden de spelers en toeschouwers op zondag iets minder gunstig gezind waren viel er evengoed veel te genieten. Ook naamgever van het toernooi, Jorrit, was op sportpark Panningen-Noord om het spektakel te aanschouwen. In de finale streden uiteindelijk Ajax, winnaar vorige editie, en onze Duitse vrienden van Borussia Mönchengladbach om de felbegeerde beker. “Die Fohlen” wonnen uiteindelijk ruim met 5-0 van Ajax en mochten zich winnaar noemen van het Jorrit Hendrikx U11 Tournamen 2022. Namens de organisatie dank aan alle vrijwilligers, sponsoren en iedereen die dit evenement mede mogelijk heeft gemaakt!

Via deze link is nog een filmpje van lokale omroep P&M te bekijken.