Zeer geslaagd Dotje Toernooi

Een vol deelnemersveld, een uitermate sportief verlopen toernooi en een zeer gezellige feestavond: SV Panningen kan terugkijken op opnieuw een zeer geslaagde editie van het Dotje Toernooi.

Maar liefst 60 teams streden op een zonnige Hemelvaartsdag in drie verschillende categorieën om een mooie prijzenpot maar natuurlijk ook de eer. Sportiviteit en plezier stond op deze dag hoog in het vaandel en we kunnen dan ook een groot compliment aan alle deelnemende teams en scheidsrechters maken voor een toernooi dat zonder problemen is verlopen.

Ook het matinee en de daaropvolgende feestavond in onze feesttent was er weer eentje voor in de boeken. DJ Michiel en DJ Deepcrash zorgden voor de muzikale sfeer en alle feestende gasten zorgden voor de rest.

Bij deze tevens een groot woord van dank aan alle vrijwilligers die op welke manier dan ook hebben bijgedragen aan deze mooie dag. Op naar de jubileumeditie van Dotje Toernooi 2024!

De uitslag van het toernooi:
Heren recreatief:
1. Stichting Ballentent