Benefietwedstrijd Panningen – Helden

Benefietwedstrijd SV Panningen allstars – vv Helden allstars

Sportpark Panningen noord, veld 1
Aanvang 18.00 uur

Op zaterdag 28 mei vindt er een uniek evenement plaats. De lokale voetbalvedetten van weleer van SV Panningen en vv Helden hebben de handen in elkaar geslagen en betreden nog eenmaal de groene grasmat voor een benefietwedstrijd.

Bekende Kepèlse voetballers uit vroeger tijden, zoals Johan Engels, René Janssen, Steven Douwe v.d. Krap, Martin Schijven en Perry v.d. Hurk kruisen de degens met hun opponenten uit Dörp, zoals Henk Thijssen, Ton Thijssen, Nick Fleuren, Joep Huskens en Remco Heijnen.

En natuurlijk, het zal wat langzamer en gemoedelijker gaan, maar toch , de één wil niet van de ander verliezen en zal hun (voormalige) verenigingskleuren willen verdedigen. En trouwens, wat is mooier dan de derby Kepèl – Dörp

Wij nodigen u uit om deze voetbalvedetten nog eenmaal te komen aanschouwen, de aanvang is om 18.00 uur.  Na afloop is er een feestavond in de nieuwe kantine welke na de brand van maart vorig jaar weer volledig herbouwd is. Net zoals de gehele accommodatie welke geheel hersteld en opgebouwd is.

U bent van harte welkom.

De gehele opbrengst komt ten goede van SV Panningen, dit als tegemoetkoming van de kosten van de brand.