Spelvreugde en winst JO8-1

JO8-1 heeft veel spelvreugde!

Vandaag werd de 3de overwinning op rij geboekt. Een mooie uitoverwinning uit bij V.V. Reuver. Door goed aanvallend spel en collectief verdedigend werk werd de score uiteindelijk 14-3.

Vanaf het begin waren de kids gretig en lieten Reuver nauwelijks in het spel komen. Het veld werd mooi breed gehouden en er werd goed op de bal gejaagd door Orges, Gip en Ilkay. Dit resulteerde in mooie doelpunten. De opdracht was vandaag ook om zoveel mogelijk balbezit te behouden en we gaven dan ook maar weinig weg.

Na de 1ste wissels namen Guus en Semih plaats in de spits en nam Adam stelling in de verdediging. We hebben vandaag prachtige doelpunten gezien, goede verdedigende tackles van Cody, Ties en Adam en prima keeperswerk van Jur.

Actie van de wedstrijd was toch de tackle van een Reuver speler op Adam (zie foto). Ons klein mannetje werd gelanceerd op eredivisieniveau🙊…commentaar Adam ‘wat doe je, niet tackelen hè’ ? 😂

Man of the Match Semih
Doelpunten: Guus 1, Orges 2, Gip 3, Ilkay 3 en Semih 5