Nieuws over contracten trainers selecties

SV Panningen verlengt samenwerking met hoofdtrainer Naard Vaes en keeperstrainer Ruud Meulen, samenwerking eindigt na dit seizoen met trainer tweede elftal Cor Berkers

SV Panningen is vereerd dat zij bekend mag maken de samenwerking met hoofdtrainer Naard Vaes en keeperstrainer Ruud Meulen te verlengen voor het voetbalseizoen 2022-2023. Binnen alle geledingen van de vereniging is er grote tevredenheid over de drive, aanpak en betrokkenheid van Naard en Ruud, en dat leidt logischerwijs tot een verlenging van de samenwerking.

Naard en Ruud melden er zelf het volgende over:

Naard Vaes:
Wij zijn met een leuke, jonge groep een mooi traject ingegaan en er staat nog meer goede jeugd aan te komen. Hopelijk dat we dit nog meer vorm kunnen geven.

Ruud Meulen:
“SV Panningen is een warm nest en ben blij het keepersproject voort te mogen zetten! Het is super mooi om met zo een gemotiveerde groep spelers en getalenteerde keepers te mogen werken!! Een groep met een enorme wilskracht en werklust. Waar SV Panningen nog jaren plezier van gaat hebben.

Uitgekeken wordt naar de hervatting van de tweede seizoenshelft met hopelijk sportieve successen in het verschiet!

SV Panningen maakt daarnaast bekend dat de samenwerking met Cor Berkers, trainer van het tweede selectie-elftal, na dit seizoen helaas eindigt. SV Panningen bedankt Cor reeds nu voor zijn inzet en betrokkenheid voor de vereniging en hoopt dat de tweede seizoenshelft onder zijn leiding gezien de stand op de ranglijst nog tot sportief succes mag leiden voor het tweede selectie-elftal.

Namens het bestuur en de senioren technische commissie.