Eindbedrag Spek de Kas Jumbo

Afgelopen zondag 28 november zou eigenlijk de jaarlijkse afsluiting van Spek de Kas actie op de parkeerplaats bij de Jumbo in Panningen plaatsvinden. Echter gooide Corona roet in het eten en werden de gewonnen bedragen middels een mooi filmpje bekend gemaakt. Via deze link kun je het filmpje bekijken. Check het zeker want SV Panningen heeft namelijk het hoogste bedrag van alle 102 deelnemende verenigingen/scholen binnengehaald. Wat een fantastisch resultaat en dit bedrag draagt zeker bij aan “Help SV Panningen uit de brand”. Check hier de totale eindstand van Spek de Kas 2021.

Prachtig dat deze actie jaar in jaar uit wordt georganiseerd, een welkome steun voor het verenigingsleven en de scholen in onze mooie gemeente.
Heel veel dank namens de club aan iedereen die onze kas heeft gespekt en heel groot woord van dank aan Harald, Ilse en alle medewerkers van Jumbo Panningen!