Dienstenveiling SV Panningen groot succes

Een drukke feesttent, een goede sfeer, 2 enthousiaste veilingmeesters, bijna 90 verkochte diensten en een schitterend eindresultaat. Er mag met recht gesproken worden over een succesvolle Dienstenveiling van SV Panningen.

Vier jaar na de laatste veiling was er op zondag 31 oktober weer een Dienstenveiling van SV Panningen. Maar liefst 88 diensten waren door het organiserende comité bij elkaar geworven. De bereidwilligheid van zowel de eigen leden als de ondernemers was groot en dat was ook te merken tijdens de veiling. De presentatie van de veiling was in handen van Robbert Leisink en Teun van Oerle die zich midden tussen het publiek hadden genesteld en daar op ludieke wijze de enorme lijst aan diensten wisten te veilen. Toen de stofwolken waren opgetrokken bleken op twee na alle diensten verkocht te zijn, wat uiteindelijk een prachtig resultaat heeft opgeleverd.

Populaire items waren bijvoorbeeld het mee gaan naar het selectieweekend van SV Panningen, enkele rondvluchten boven Peel en Maas en een meerdaagse excursie naar Spanje. Uiteraard werd er ook goed geboden op de vele gratis consumpties aangeboden door de lokale horeca. Toppers als een teamtafel voor in de nieuwe kantine, minuut gratis winkelen bij Jumbo en gesigneerde shirts van diverse voetbalteams werden allemaal voor schitterende bedragen geveild. Maar ook kwarktaarten , massages, rondleidingen, vrijkaarten voor voetbal- en handbalwedstrijden, diverse workshops, enzovoorts, enzovoorts: het werd allemaal met succes geveild.

De organisatie te weten de Vrienden van SV Panningen en Supportersclub Knuurke hadden de actie “Help SV Panningen Uit De Brand” als doel verbonden aan deze veiling. Een actie die werd opgezet om onze accommodatie weer op te bouwen na een alles verwoestende brand in maart van dit jaar.

Alle aanbieders, alle kopers, de organisatie en de verder aanwezigen hartelijk dank voor deze super geslaagde veiling!