Update brand

Beste leden, vrijwilligers, vrienden, sponsoren en supporters,

De zomervakantie is alweer (bijna) ten einde en het nieuwe seizoen is voor de meesten alweer begonnen. Iedereen staat weer te trappelen en heeft weer zin in een “normaal” seizoen, hopelijk zonder al te veel corona restricties. De velden liggen er weer prachtig bij en de materialen zijn weer in gereedheid gebracht dankzij de vele vrijwilligers. Vast staat dat het in ieder geval het eerste seizoen van de jeugd wordt onder de naam sjo PEC’20 met de teams voorzien van schitterende nieuwe tenues en de leiders van een prachtige representatieve outfit. Feit is echter ook dat we op locatie Panningen-Noord dit seizoen nog aardig wat (logistieke) uitdaging hebben i.v.m. de brand afgelopen voorjaar.

Ondanks het zomerreces is er achter de schermen hard gewerkt om de wederopbouw zo goed en snel mogelijk te laten plaatsvinden. Omtrent de inventaris is alles afgehandeld met de verzekering. Met de opstalverzekering is grotendeels overeenstemming bereikt over de offertes van de diverse partijen. En inmiddels staat er een mooi aangeklede tent die voorlopig gebruikt gaat worden als kantine. Het “oude” gedeelte achter de tribune is weer van stroom en (koud) water voorzien, aan warm water om te douchen wordt gewerkt. Ook is met de Heuf afgesproken dat we daar op bepaalde momenten gebruik kunnen maken van 3 kleedlokalen. Er wordt nu nog gewerkt aan de veldverlichting op Panningen-Noord. Op korte termijn lukt het niet om deze volledig werkend te krijgen, maar er wordt geprobeerd om een deel van de verlichting te gebruiken zodat we iets meer trainingscapaciteit hebben tot alles weer volledig werkt. Bij al deze (tijdelijke) zaken heeft de crowdfunding ons enorm geholpen, bij deze dan ook alvast dank aan iedereen die zijn (financiële) steentje heeft bijgedragen!

De begeleiding van de (jeugd)teams zijn inmiddels op de hoogte van de planning van velden en kleedlokalen. Hierbij is geprobeerd het voor iedereen zo goed mogelijk te doen, maar het zal zeker komende weken nog behelpen blijven. Zoals al vaker aangegeven hopen en rekenen wij op ieders hulp, maar in de afgelopen periode is gebleken dat dit geen enkel probleem is, super! Tot slot wensen wij iedereen een sportief en gezellig seizoen toe!

Met sportieve groet,
Bestuur SV Panningen