Benefietwedstrijd Helden – Panningen

Datum: Zaterdag 28 augustus

Aanvang: 18.00 uur

Locatie:  Sportpark Kerkeboske, Helden

Op donderdag 25 maart is SV Panningen getroffen door een verschrikkelijke brand die de accommodatie van deze vereniging grotendeels in de as heeft gelegd. Het mag duidelijk zijn dat SV Panningen zwaar is getroffen door deze brand. Echter van verschillende kanten is er hulp aangeboden inzake het herstel van deze accommodatie.

Welnu, VV Helden organiseert in dit kader, om SV Panningen te helpen en ondersteunen, een benefietwedstrijd. De gehele opbrengst van de wedstrijd en feestavond komt ten goede van SV Panningen. De entree is gratis.

Op zaterdag 28 augustus, aanvang 18.00 uur zullen diverse “35 plus  all-stars” van beide verenigingen in een voetbalwedstrijd de strijd aanbinden om de kleuren van hun vereniging te verdedigen. Natuurlijk, de spieren zullen wat strammer zijn, de sprintjes niet zo fel en er zal wel af en toe een blessure gesimuleerd worden, maar toch, wat is er mooier dan een wedstrijd vv Helden – SV Panningen.

Natuurlijk zal er na afloop, tijdens de feestavond in de kantine van vv Helden, volop nagepraat worden over deze wedstrijd, over de huidige stand van zaken inzake het herstel van de accommodatie, maar ook over de goede verstandhouding tussen beide verenigingen.  We nodigen iedereen uit om dit spektakel te komen aanschouwen en te “bespreken”.

Verdere informatie volgt natuurlijk, raadpleeg daarom regelmatig de websites van beide verenigingen.  Maar noteer alvast deze datum in uw agenda.

VV Helden

SV Panningen