Mooi gebaar uit Venlo!

Tijdens onze “Coronaproof” bestuursvergadering brachten de voorzitters van vv Belfeldia en SV Blerick ons een bezoekje. Lars Peulen en Mike Noldus kwamen ons namens alle Venlose voetbalverenigingen een hart onder de riem steken en iets moois overhandigen.

Het nieuws over de verschrikkelijke brand was namelijk ook doorgedrongen tot de gemeente Venlo. En zoals we al vaker gemerkt hebben de laatste tijd “sport verbroedert”. De tekst op het cadeau wat we aangeboden hebben gekregen onderschrijft dit nog maar eens “Rivaliteit op de velden, maar één gezamenlijke passie, voetbal!”

Naast dit mooie presentje, wat een plekje gaat krijgen in de herbouwde accommodatie, overhandigden ze ook nog een cheque. De 13 aangesloten Venlose clubs besloten elk een bedrag van € 100,- te doneren voor de wederopbouw van de accommodatie waardoor we een fantastisch bedrag van € 1300,- tegemoet kunnen zien!

Namens SV Panningen uiteraard een groot woord van dank aan alle Venlose clubs voor deze schitterende geste!