Corona update 22-6-21

Op deze pagina houden we jullie op de hoogte met de meest belangrijke en recente informatie van de KNVB i.v.m. Corona.
De belangrijkste bijbehorende maatregelen en informatie van de KNVB staat hieronder genoemd.
Het kabinet heeft vrijdagavond 18 juni aangekondigd dat er per 26 juni verder versoepeld wordt. Dat houdt in dat de laatste wedstrijden van de Regiocup op zaterdag 26 juni weer bezocht mogen worden door toeschouwers.
De belangrijkste bijbehorende maatregelen en informatie van de KNVB staan hieronder genoemd. Daar hebben we voor de wedstrijden op Panningen-Noord noodgedwongen een aanvulling op moeten maken, zie onderaan dit bericht. Uiteraard gelden de basisregels zoals die landelijk zijn vastgesteld ook op ons sportpark.
Ook heeft de KNVB een speciale pagina op hun website waar het laatste nieuws wordt vermeld, klik hier voor de link.

Maatregelen per 26 juni

• Het is voor alle voetballers weer mogelijk om wedstrijden te spelen tegen teams van andere verenigingen.
  • Op sportaccommodaties mag de horeca onder voorwaarden weer open.
  • Kleed- en doucheruimtes mogen weer open.
  • Binnensportaccommodaties mogen open.
  • Er is publiek toegestaan op de sportaccommodatie, zij dienen wel 1,5 m. afstand van elkaar te houden.

Aanvulling voor wedstrijden en trainingen op Panningen-Noord i.v.m. de brand:

• Geen kantine, kleed- en doucheruimtes ter beschikking
  • Verzoek aan leiders om zelf voor ranja (en eventueel koffie) eigen team en tegenstander te zorgen
  • Tegenstanders worden geïnformeerd over de situatie op ons sportpark
  • Adviseer ook de ouders om de kinderen een bidon mee te geven, zeker bij warm weer

Helaas is het op dit moment even behelpen en rekenen wij op jullie hulp en begrip. We mogen blij zijn dat de jeugd nog een aantal “echte” wedstrijden mag spelen en we verwachten ook dat iedereen daar wel aan toe is.
Laten we er samen het beste van maken, help elkaar, toon begrip zodat we er nog een paar mooie wedstrijden van maken voor de kinderen en de leiders!