Reacties brand

Wow! Wat hebben we met z’n allen een heftige week achter de rug….
Nog maar amper bekomen van de verschrikkelijke brand en de schrik stroomden de reacties binnen. Leden, sponsoren, vrijwilligers, collega verenigingen en andere bedrijven en mensen die hulp aanbieden, initiatieven die gestart worden, appjes, mailtjes, kaartjes van mensen die hun medeleven betuigen, ongekend! Het zijn er zoveel dat wij nog niet de tijd hebben gehad om iedereen (persoonlijk) te bedanken of te benaderen. Momenteel zijn we alle reacties in kaart aan het brengen en komen zeker nog bij iedereen terug. Maar langs deze weg willen wij alvast iedereen heel erg bedanken voor de steun!
Het traject met diverse instanties zoals bijvoorbeeld de verzekering en de gemeente is inmiddels ingezet. Het is de bedoeling dat we snel, maar zorgvuldig, meer duidelijkheid krijgen over hoe verder zodat we concrete plannen, stappen en afspraken kunnen gaan maken. We weten dat het een lastige tijd gaat worden, maar door alle reacties van iedereen die onze club een warm hart toedraagt motiveert het enorm om er samen de schouders onder te zetten en ons hierdoor heen te slaan!

Groeten,
Bestuur SV Panningen