Brand sportpark Panningen-Noord

Beste leden, vrijwilligers, vrienden, sponsoren en supporters,

Donderdag 25 maart 2021 gaat de boeken in als een zwarte bladzijde van de club. We zijn opgeschrikt door een enorme brand in onze accommodatie. Een mokerslag voor de club en zeker voor alle mensen die de club een warm hart toedragen. Buiten materiële schade zal dit een klap zijn voor iedereen die de afgelopen jaren zijn steentje bij heeft gedragen om de club te krijgen waar ze nu is. Dit moet bij iedereen een plekje krijgen… Maar de realiteit is ook dat we door moeten.

Als bestuur zijn we op dit moment uiteraard bezig om de schade op te nemen en te schakelen met diverse instanties. We zullen zaken op een rijtje moeten gaan zetten en kijken hoe we praktisch verder kunnen gaan. Waarschijnlijk heeft iedereen, net als het bestuur, veel vragen. Die zullen niet direct allemaal beantwoord kunnen worden, wij doen ons best om jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden over de gang van zaken.

Wij willen alvast iedereen danken die op welke manier dan ook zijn medeleven heeft betuigd en / of hulp heeft aangeboden.

Het staat vast dat we als club een moeilijke tijd tegemoet gaan, en helaas was het al niet makkelijk door Corona. Maar wij zijn er van overtuigd dat als we met zijn allen de schouders eronder zetten we hier samen sterker uitkomen!

Met vriendelijke groet,
Bestuur SV Panningen

Contactpersonen voor vragen of opmerkingen: Peter Wulms (06-54235814) en Mark Daniels (06-42152454)