Zoals reeds aangekondigd wordt Ruud Meulen onze nieuwe keeperstrainer komend seizoen, hieronder stelt hij zichzelf kort voor.

Mijn naam is Ruud Meulen, 34 jaar geleden geboren in Weert.
Als kleine jongen mijn voetbalcarrière begonnen bij Megacles (wat nu bekend staat als MMC Weert). Via een 2 jaar in de jeugd van Wilhelmina ’08 en 2 jaar B-A jeugd DESM terug gegaan naar MMC Weert toen de Fusie eenmaal rond was. Hier gaan keepen in de A jeugd en als reservekeeper met het 1e elftal meegegaan. Daarna de overstap gemaakt naar de selectie en hier een mooi kampioenschap meegemaakt in de 4e klasse.
Op dit moment leider van het 3e elftal van MMC Weert waarmee we acteren in de 2e reserve klasse (na 2 kampioenschappen op rij) en tevens lid van de activiteiten commissie bij MMC Weert en een aantal jaren het wedstrijdsecretariaat onder de hoede gehad.
Na 2 jaar keeperstrainer te zijn geweest bij Eindse Boys en samengewerkt te hebben met jullie nieuwe Hoofdtrainer Naard, nu de uitdaging aangaan met de keepers van de selectie van jullie mooie vereniging.
Verdere hobby’s: fietsen op de racefiets en de mountainbike, Bourgondiër dus drinkt graag een speciaalbiertje. en met de vastelaovend: lid van de Raad van Elf, bouwend aan praalwagens met onze club BC Wieerters Echte en Oud bonte avond artiest.
Groeten,
Ruud Meulen