Nieuwe hoofdtrainer SV Panningen

Na jarenlange omzwervingen keert de pijlsnelle vleugelflitser Naard Vaes terug als hoofdtrainer van SV Panningen!

Voor velen onder ons is Naard natuurlijk een bekend gezicht, maar voor degenen die het niet (meer) weten hierbij nog een korte introductie:

Naard Vaes is 39 jaar, een echte Ni-jwieëertenaar maar inmiddels al een aantal jaren woonachtig in Neer. Bij RKSVN voetbalt Naard ook bij de zaterdagveteranen. Daarnaast speelt hij op zondag tevens bij Merefeldia 3 met o.a. oud-Panningen speler Thijs Doensen.

De laatste vier seizoenen is Naard ook actief als hoofdtrainer bij vijfdeklasser Eindse Boys, en daarvoor bij de verenigingen SV Laar, en RKESV uit Ell. Buiten het voetbal om is Naard onder meer actief als bestuurslid bij bluesfestival Moulin Blues in Ospel.

Inmiddels vijftien jaar geleden, waarvan het laatste jaar op de Dèl en het eerste jaar op Panningen-Noord (beide seizoenen 1e klasse), was Naard een alom gewaardeerd speler van ons eerste elftal, bekend en berucht om zijn snelheid. Na zijn vertrek bij SV Panningen keerde Naard terug bij jeugdliefde Merefeldia om daar zijn sportieve voetbalcarrière af te sluiten.

Met het aangekondigde vertrek van onze huidige hoofdtrainer William van Moorsel moest de technische commissie op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer, en de naam van Naard Vaes prijkte hoog op het lijstje. Naard heeft immers in zijn relatief korte trainerscarrière al een uitstekende reputatie opgebouwd. De technische commissie en het bestuur zijn dan ook trots op het feit dat het gelukt is om Naard terug naar Kepèl te halen.

Alle partijen hebben dan ook het volste vertrouwen in een mooie samenwerking, met hopelijk vele sportieve successen in het verschiet!

Namens het bestuur en de technische commissie.

Job Ebisch.